Článek
Nový Ford Ranger s sebou nese značná očekávání a podle toho k němu Ford přistupuje. Automobil, který se bude znovu prodávat globálně a v odhadech míří hodně vysoko, prochází tím nejnáročnějším testováním.
Mimo jiné i proto, že poslouží jako základ Volkswagenu Amarok, v rámci rozšířené spolupráce obou automobilek právě na poli lehkých užitkových vozů, ale i elektromobilů či autonomního řízení.
Testovací jezdci s autem během testů urazili desetitisíce kilometrů v různém terénu jako je sníh, bláto i písek, v teplotách až do 50 stupňů Celsia a navíc ještě strávili stovky hodin v interiérovém trenažéru. Laboratoř ale neodhalí a nevyzkouší vše, a proto se auto muselo i trochu zašpinit.
Ford poutá na nový ranger
Ačkoli o pohonném ústrojí dosud automobilka nehovoří, očekává se primárně čtyřválcový turbodiesel. Jestli z dílen Fordu či VW, není jasné. Spekulace však hovoří i o implementaci hybridního či plug-in hybridního ústrojí, které by stlačilo normované emise modelů.
Novinka by se měla představit ještě letos. Příjezd na trh včetně toho evropského se očekává někdy v roce 2022, přesné datum ovšem neznáme a Ford ho zatím tají. Společnost údajně plánuje premiéru na letní měsíce.