Článek
Firma s modrým oválem ve znaku sice přesně neuvedla, kolik kusů čítala First Edition, ale na věci to nic nemění. Kdo chce tohle auto, musí si počkat do uvedení klasické verze, což ovšem bude chvíli trvat.
Nejdřív se rozjede právě First Edition, která vlastně nastartuje celý výrobní proces, a pak se teprve začne přijímat objednávka na klasický vůz. Pro Ford je totiž výroba prvního elektromobilu také nová, takže to nejde tak rychle jako u klasického vozu.
Během prvního roku výroby chce i přesto vyprodukovat 50 000 vozidel Mach-E. Ceny nejsou na Ameriku vůbec nízké. Základní verze stojí 44 995 dolarů (1,17 milionu korun) a luxusnější verze Premium stojí 51 500 dolarů, což je asi 1,31 milionu korun.
Přijít by také měla verze California Route 1, která by měla co nejvíc spořit energií (cena 53 500 dolarů, tj. 1,38 milionu korun). Na začátku roku 2021 přijde i tradiční GT, což samozřejmě bude pravý opak – auto se zvýšeným výkonem. Tady už cena přeskočí šedesátitisícovou hranici, což je v přepočtu 1,57 milionu korun.
Ford Mustang na baterky je tady. Crossover Mach E se konečně představil
Vůz Ford Mustang Mach-E nabízí akumulátory o kapacitě 75,7 kWh. S pohonem pouze zadních kol má Mach E výkon 258 koní a 415 N.m. Přidáním elektromotoru i na přední nápravu zůstává výkon stejný, točivý moment ale roste na 565 N.m.
Pokud si zákazník objedná akumulátory s kapacitou 98,8 kWh a pohonem pouze zadních kol, má vůz 286 koní a 415 N.m. S přidáním elektromotoru na přední nápravu vyroste na 336 koní a 565 N.m. Nejvýkonnější model pak nabízí s pohonem všech kol výkon 465 koní a 830 N.m.