Článek
Nápad na přetvoření starého Porsche 911 z přelomu tisíciletí se v hlavách vedení Porsche Club of America zrodil už v roce 2018, kdy jej fanouškovská skupina pořídila. Vedení fanoušků napadlo udělat z vozu jakousi poctu pro 911 Sport Classic z roku 2010, které se nedováželo do USA. O zbytek se pak postaralo samotné Porsche.
Auto zamířilo do Německa, kde si jej převzali inženýři z oddělení Classic. Jako první pak rozhodli o tom, že se v autě vymění motor. Ten původní byl nahrazen 3,6litrovým plochým atmosférickým šestiválcem z 911 GT3, který produkuje 381 koní. Vůz mimo jiní dostal také brzy z GT3.
Porsche staví osmiválce už 45 let. S nimi slaví výročí i auto, které mělo nahradit model 911

O vizuální stránku jedinečného auta se postaral sám ředitel speciálních projektů Porsche Grant Larson a inspiraci nalezl právě v již zmiňované 911 Sport Classic. Vůz byl vyveden z laku Sport Grey a dostal i závodní pruhy, boční prahy z GT3 a osmnáctipalcová kola Fuchs z hliníku.
V interiéru se změnilo mnohé, protože vůz byl například vybaven moderním infotainmentem s podporou Apple CarPlay či Android Auto. Auto také dostalo stropnici z perforované kůže Alcantara, sedadla s kontrastním prošíváním a rovněž speciální sadu zavazadel s totožným vzorem.
Designér vytvořil kupé z Porsche Taycan. Vypadá jako skutečné

Vůz je jediný svého druhu, a proto je jeho cena nevyčíslitelná. Současným majitelem je pochopitelně Porsche Club of America, který bude auto vystavovat při různých příležitostech.