Článek
Výkon motoru se nezměnil: čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec o objemu osm litrů stále vyprodukuje 1102 kW (1500 koní) a 1600 Nm v rozmezí 2000 až 6000 ot./min. Síla motoru se standardně přenáší na všechna čtyři kola. Na stovku zrychlí za 2,5 sekundy. Co se ovšem změnilo, je hmotnost, která klesla o nikterak závratných 18 kilogramů.
Co pro to automobilka musela udělat? Odlehčená jsou kola, zadní sklo a nové díly z karbonu. Kromě krytu mezichladiče je tento materiál použit v nově vyvinutých stěračích čelního skla. A ramínka stěračů z karbonu ještě nikdo nikdy neudělal, Bugatti má tak světové prvenství.
Příplatek – 13 miliónů
Automobilka změnila i nastavení podvozku, který má nově tužší tlumiče a třeba na okruhu Nardò je o pět sekund rychlejší než původní verze chironu. Nové je i vektorování točivého momentu, což pomáhá pro udržení neutrální stopy v rychle projeté zatáčce. Bugatti rovněž překalibrovalo posilovač řízení.
Změny najdete rovněž na exteriéru: vzadu je nově čtveřice koncovek výfuku a přední masku zdobí číslice 16. Ta udává počet válců tohoto extrémního stroje. Proti běžnému provedení chironu je verze Sport o 13 miliónů korun dražší. Dáte za ni astronomických 67 miliónů korun. A patrně si i počkáte, na standardní chiron musí zájemce čekat dva až tři roky.