Článek
Proč do Číny? Protože zákazníkem a tím, kdo Pininfarinu platí, je čínská společnost Hybrid Kinetic Group. V Ženevě už představili společně zajímavý sedan H600. [celá zpráva]
Teď v Šanghaji dvě SUV – pětisedadlové K550 a sedmisedadlové K750. Jde jen o přepsání téže idey jako v případě sedanu do trochu odlišné podoby. Design přídě je podobný, stejně jako detailů nebo interiéru.
Stejně tak můžeme mluvit i o shodné technice. O ní hovoří Hybrid Kinetic Group jako elektrickém pohonu s doplňkovým generátorem proudu (Range Extender) v podobě mikroturbíny, která může spálit ledajaké palivo. Dojezd má být kolem 1000 km na jednu nádrž a nabití. Možná se budete ptát, kolik taková turbína může vydržet. Podle firmy 50 000 pracovních hodin a revizi musí prodělat každých 10 000 hodin.
Auta by se měla podívat na silnice. Podle informací by mělo od téhle chvíle k prvnímu uvedení vozu (zatím nevíme kterému) i včetně schvalovacích procesů pro provoz na pozemních komunikacích uběhnout pouhých 46 měsíců. Už dříve bylo řečeno, že sedan H600 bude určen pro čínský a americký trh.