Článek
Pagani Automobili pečlivě připravovalo půdu pro nástup tohoto vozu. Stačilo pár nejasných informací a několik detailů nového vozu, vše pečlivě postupně vypouštěné do éteru a movití zákazníci skládali zálohy do depozitu jak na běžícím pásu.
Automobil je nový vlastně kompletně. Možná to na první pohled nevypadá, protože to hlavní, jako je formulový nos nebo čtveřice světel, zůstalo. Ale zbytek prošel tak důkladnou technickou rekonstrukcí, že jde vlastně o zcela nový vůz. Podle majitele firmy šlo o nejsložitější projekt v historii.
Automobil proti kupé ztratil střechu. A nejen to. Celou záď bylo nutné kvůli tomu přepracovat, protože musela být vytažena do oblouků za sedadly. Samozřejmě že karoserie je kompletně z uhlíkového kompozitu, který může být i na skládací střeše. Někteří majitelé ale chtěli klasiku, a tak byla v nabídce i tradiční plátěná střecha. I přes absenci střechy a po potřebných výrazných změnách v tuhosti konstrukce je auto lehčí než kupé, a dokonce i tužší. Celkem vůz váží 1280 kg.
Pod kapotou je tradiční dvanáctiválec Mercedes-AMG o objemu šest litrů s dvojicí turbodmychadel. Výkon je 569 kW (774 koní) a točivý moment vrcholí na pěkně kulatých 1000 Nm. Sekvenční sedmistupňová převodovka posílá výkon pouze na zadní kola. Už nyní se povídá o verzi BC, která by měla mít ještě větší výkon – 588 kW (800 koní).