Článek
Tohle auto u nás netrhá prodejní rekordy. Je určeno především pro trhy, jako je Turecko nebo Čína. A právě tam se prodává nejlíp. Ze 400 000 vozidel dodaných zákazníkům je jich 90 000 provozováno v Číně.
Změny na autě najdeme především na přední masce, kde se chromované lišty rozšířily až ke světlometům. Světla také byla přepracována. Dojem širšího auta ve spodní části nárazníku posiluje horizontálně pojatý přístup vzduchu a nové lišty mlhovek. Nová světla jsou i vzadu.

Citroën C-Elysée
Zajímavá jsou i kola. V šestnáctipalcových průměrech najdeme dvoubarevné ráfky s diamantovým výbrusem San Diego. Paletu nabízených odstínů laků karoserie rozšiřují Lazuli Blue a Gris Acier.
Samozřejmě že moderní doba si žádá pořádnou konektivitu, takže i tento vůz dostal pořádně velký displej infotainmentu, kde se snoubí Citroën Connect Radio a Citroën Connect Nav, k jejichž ovládání slouží právě již zmíněný sedmipalcový dotykový displej.

Citroën C-Elysée
Pod kapotou se žádné změny nestaly. V benzínové verzi jde o motor PureTech 82 s manuální převodovkou a VTi 115 s manuální nebo automatickou 6stupňovou převodovkou poslední generace EAT6. V případě naftových motorů jde o motory HDi 92 a BlueHDi 100.