Článek
Vzhled následuje další modely značky, takže odhaluje přední masku ve stylu V-Motion, tedy takové velké V, kterého si každý všimne. Nové jsou světlomety (adaptivní LED) i nárazník. Stejné změny potkaly i záď. Opět jsou tu světla s LED diodami. Abychom byli kompletní, jsou tu nová sedmnácti a osmnáctipalcová kola a také nové laky karoserie.
Uvnitř pak najdeme nový volant se sportovně plochou spodní částí. Tady ale tuhle věcičku neakcentují jako sportovní, ale jako pomůcku pro nastupování a vystupování. Samozřejmostí je i nový infotaiment, který má lepší konektivitu, vylepšený vzhled a je rychlejší.
Zajímavý je pohled do kufru. I když se auto nijak nezvětšovalo, prostor pro zavazadla vzrostl úpravou obestavěného prostoru z 550 na 565 l. Jsou tu i příčky, díky kterým lze rozdělit prostor devíti různými způsoby. A dokonce tu je i tajná schránka na cennosti.
Pod kapotou se bohužel nezměnilo nic. Zato v elektronické výbavě se změnila docela zásadní věc. Od příštího roku (auto se ale začíná prodávat už od srpna) bude mít vůz ProPILOT, což je autonomní systém, který dokáže zatím na dálnici automobil sám řídit, vyhýbat se, brzdit i akcelerovat.