Článek
Nová generace zas tak nová není. Jedná se spíš o rozsáhlejší facelift. Střední část karoserie zůstala prakticky nedotčená, zato byla upravena výrazně příď i záď.
V přední části nezůstal kámen na kameni. Nové jsou světlomety, nárazník a i kapota získala upravený tvar. Za předními koly jsou pak dva efektní malé výstupy vzduchu se znaky kupé.
Stejné změny najdeme i vzadu - nárazník s imitací difuzoru a stejně tak i světla jsou zcela jiná. Potěší i úprava stěrače zadního okna, kdy z jeho současné netradiční a ne zcela elegantní svislé polohy se dostal do klasičtější a nenápadnější vodorovné.
Nový Hyundai Coupe přináší novinky také ve svém interiéru. Nové je modré podsvětlení LED diodami ovládacích prvků a kontrolek, středový pás má nové kovové prvky...
Dva motory
Hyundai Coupe je k dispozici s dvojicí benzínových motorů. Vedle dvoulitrového čtyřválce s proměnným časováním CVVT a neuvěřitelnou chutí po otáčkách (105 kW/6000 ot./min a 186 N.m při 4500 ot/min) je v nabídce i silný šestiválec o obsahu 2,7 litru, jehož přednost tkví především v kultuře chodu a síle v nízkých a středních otáčkách (121 kW při 6000 ot./min a 245 N.m při 4000 ot./min). Modely jsou standardně obuty do pneumatik o rozměru 215/45 R17.
Ve standardní výbavě je ABS, čtyři airbagy, el. ovládaná okna a zrcátka, palubní počítač aj. Základní model 2,0i CVVT je nabízen ve výbavě Dynamic za 549 900 korun, výkonnější, šestiválcová verze o objemu 2,7 litru ve výbavě Sport (mimo jiné i se šestistupňovou manuální převodovkou) za 639 900 korun. Na vůz je přitom poskytována záruka tří let bez omezení kilometrů.