Článek
Venku je sada oficiálních fotografií, s technickými údaji ale výrobce ještě vyčkává a zveřejní je za 14 dní na ženevském autosalonu, kde si nové twingo odbude světovou premiéru.
Největší změnou u třetí generace je samozřejmě dnes už pozapomenutá koncepce á la Škoda 120 s pohonem zadních kol a motorem vzadu.
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_F_F/i8VB66y.jpeg?fl=cro,0,31,800,450%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Renault Twingo (2014)
Díky ní se vylepší poloměr otáčení, manévrovatelnosti - u primárně městského automobilu - to jenom pomůže. Přesná čísla ale zatím chybí. Stejně jako údaje o použitých pohonných jednotkách.
Při pohledu na zadní partie s decentním spoilerem je zřejmé, že design se inspiroval u slavného modelu R5 Turbo. Přední maska s velkým logem, kulatými světly a úsměvem ve spodní části nárazníku je pak svou roztomilostí zacílena spíše na řidičky.
Celkovým tvarem nové twingo z profilu částečně připomíná novodobou reinkarnaci Fiatu 500.
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_F_F/o2yB66z.jpeg?fl=cro,0,74,800,450%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Renault Twingo (2014)
V nabídce barev karoserie bude možné vybírat ze čtyř výrazných provedení - červené, žluté, modré a bílé. Z oficiálních fotografií je zřejmé, že připlatit si bude možné za střešní okno, které zasahuje až k druhé řadě sedadel.
Do interiéru nás zatím Renault nenechal podívat. Více tak bude jasné v úterý 4. března dopoledne, kdy si třetí generace twinga v záři reflektorů na prknech ženevského výstaviště odbude svou světovou premiéru.