Článek
Nová hybridní jednotka pro Nissan Juke bude doplňovat stávající litrový tříválec s manuální nebo automatickou převodovkou. Ten byl přitom v nabídce doposud jedinou volbou.
Nissan Leaf má po faceliftu
Nissan si od nového hybridu slibuje razantnější přechod k elektrifikaci, které se japonská automobilka plně oddá už v příštím roce. Inženýři v rámci nového agregátu vsadili na čtyřválcový atmosférický motor 1,6 litru a k němu připojený elektromotor. V městském prostředí si Nissan od motoru slibuje úsporu paliva až o 40 %, kombinovaně pak procent dvacet.
Zásadní vlastností hybridního motoru má být široké využití jízdy na elektřinu, kterou má Juke zvládat až do rychlosti 55 km/h. Pokud to pak dovolí kapacita baterie, řidič si bude moci sám vybrat, zda na elektřinu pojede, či nikoli. Juke dostane i zesílenou rekuperaci.
Retro i dobrodružství. Nissan upravil pick-upy Frontier
Mimo nový motor se pak juke v rámci hybridní motorizace dočká také lehkého vylepšení stylu, které prezentuje přepracovaný znak Nissan, lesklý pás mezi světly nebo upravený zadní spoiler. Naopak škrtat se kvůli baterii muselo v kufru, který se u hybridu zmenšil o 68 litrů na hodnotu 354 litrů.