Článek
Předně je třeba říct, že motoru se změna nedotkla. Ale proč také? Vždyť pod kapotou je přeplňovaný zážehový řadový čtyřválec o objemu dva litry s výkonem 220 kW (300 koní) a točivým momentem 400 N.m. Samozřejmě, že někdo by ocenil i větší čísla, jenže tohle je původně Seat, SUV a už nyní je maximální rychlost 247 km/h a zrychlení auta na stovku je za 4,9 sekundy.

Bronzové doplňky a efektní šedá na karoserii - to jsou základní rozpoznávací znaky

Za velkými koly jsou brzdy Brembo s lakovanými třmeny
Co tedy Limited Edition nabízí? Není toho málo. Hlavně je to výfuk Akrapovič, což je v tomhle oboru pojem. Ten má mít nejen lepší zvuk, ale hlavně snížil hmotnost celé výfukové soustavy o 7 kg. Za koly pak najdeme velké osmnáctipalcové brzdy Brembo. Aby se tam vešly, je třeba mít i pořádná kola. To jsou dvacítky v odstínu mědi.
Nový Volkswagen Golf osmé generace přijíždí s pěti hybridními verzemi

Design vozu je vyzdvižen detaily z uhlíkového kompozitu opět s měděnými prvky. Jsou použity třeba na zrcátkách, zadním spoileru nebo i v interiéru. Novinkou je i lak s názvem Graphene, který je určen pouze pro tuto edici. Komu by nevyhovoval, může si zvolit modrou Energy či šedou Rhodium.

Sportovní sedadla v alcantaře jsou jinak v nabídce spíš mnohem dražších aut
V interiéru zaujmou sportovní sedadla obšitá exkluzivní alcantarou nebo modré ambientní osvětlení.
Zajímavé je, že navýšení ceny proti standardní verzi Cupra Ateca je jen 155 000 korun, takže výsledně auto stojí 1 379 900 Kč.