Článek
Jedná se o typ s číslem šasi 100, který podle prodejce nikdy nezávodil. Na dráze se používal především během testovacích jízd.
Prototyp je poháněn turbodieselovým vidlicovým šestiválcem o zdvihovém objemu 3,7 litru. Výkon činí až 540 koňských sil. V roce 2013 mělo být auto upraveno tak, aby vypadalo jako tehdy aktuální hybridní R18 e-tron quattro, ale později si zase získalo zpět svůj původní i současný vzhled.
Currently up for sale, 1 of only 6 remaining, 2011 #Audi #R18 #TDI Ultra. How much do you think it’s going for? Photos via Art and Revs
Zveřejnil(a) Modded Euros dne Sobota 6. března 2021
Jak uvádí sám prodejce, vozidlo je v perfektním stavu a ihned po zakoupení s ním může nový majitel objíždět závodní okruhy kdekoli na světě. Co se motoru týče, jeho odhadovaná životnost je podle odborníků ještě 10 tisíc kilometrů, namáhaná sekvenční převodovka bude potřebovat výměnu cirka za sedm tisíc kilometrů.
Test Audi A3 sedan: Kapesní limuzína
Vozidlo prodává lucemburská společnost Art & Revs za cenu, kterou hodlá sdělit jen vážným zájemcům. Vzhledem k tomu, že do dnešních dní vydrželo údajně jen 6 z 8 kusů tohoto auta, bude ale suma pravděpodobně astronomická.