Článek
Hlavní rozdíl mezi verzí před faceliftem a verzí novou je vidět na první pohled. Jde samozřejmě o výraznější přední masku, kdy světlomety jsou nově užší a samotná maska chladiče navozuje svým směřováním do špičky prostorový efekt. Automobil celkově působí dynamičtěji. Zadní část se prakticky nezměnila.
V interiéru se dle dostupných informací měnily jenom detaily, v nové verzi přibylo měkčených plastů a prošívání loketních opěrek nebo parkovacích brzd.
V nabídce budou opět dvě verze pohonu všech čtyř kol: jde o přiřaditelný pohon přední nápravy (standardně je tak L200 „zadokolkou”) nebo stálý pohon všech kol doplněný o redukční převodovku. Přibyly také režimy pro jízdu na různě přilnavých površích: štěrk, bahno/sníh, písek a kameny.
Evropská verze modelu L200 se ukáže v průběhu léta příštího roku. Automobil se vyrábí v závodě Leam Chabang v Thajsku. Prodejní cenu Mitsubishi nezveřejnilo.