Hlavní obsah

Mitsubishi definitivně zanevřelo na sportovní auta. Umí si to odůvodnit

Právo, laz

Tři diamanty se proslavily na závodních tratích světového rallysportu, bavily fanoušky motorismu charismatickou technikou modelů Lancer Evo. To už je nějaký ten pátek minulostí a podobnou renesanci, jako u jiných japonských automobilek, tady očekávat nemáme.

Foto: Marek Bednář, Novinky

Mitsubishi Space Star 1,2 Invite

Článek

V době, kdy Honda svůj marketing staví na opravdu ostrém Civicu Type-R či supersportu NSX a Toyota prodává řidičské duo GT86 a Supra, se zdá, že japonské automobilky se do jisté míry vrací ke kořenům. Alespoň co se zaměření na řidiče týká. Poté, co naplnily stěžejní segmenty crossoverů a SUV, se snaží zaujmout i ohrožený druh, jímž je v dnešní postmoderní době nadšený řidič.

Jenže Mitsubishi, které světu dalo několik skvělých sportovních aut v čele s Lancery Evo či Eclipse, se k podobnému kroku nechystá. „Mitsubishi se zaměřuje na SUV, crossovery, pohon všech kol a třeba i na alternativní pohony. Vystřídali jsme několik pozic značky. Ať už to jsou vozy jako Spacestar nebo Evo, takové nesplňují tyto požadavky,” vysvětluje Rob Lindley z britského zastoupení Mitsubishi.

Foto: Mitsubishi

Takhle si pamatujeme poslední generaci Mitsubishi Lancer Evo X

Lindley dále ale také naznačuje, že velkou roli v tomto rozhodování také hraje fakt, že značka jako Mitsubishi je v globálním měřítku docela malá, a tak nemůže vyplňovat okrajové segmenty, jako jsou právě sportovně zaměřené vozy.

Související témata:

Výběr článků

Načítám