Článek
V přepočtu desítky milionů korun neváhají nadšenci a sběratelé investovat do speciálních malosériových edic zcela otevřených supersportů. V nedávné době představilo Ferrari své Monza SP1, se kterým už jistý nadšenec do aut a sociálních sítí řádil i v horách, z Británie dorazil McLaren Elva.
Nadšenec vytáhl vzácné ferrari bez čelního okna do hor, fascinuje svými smyky

Další podobný kousek do sbírky vcelku zvláštní módy připravuje Aston Martin. Automobilka zveřejnila jen jednoduchý nákres siluety. Víme, že půjde opět o vůz bez čelního okna a bude se jmenovat V12 Speedster.
Specialitu navrhli ve speciální divizi Q a navazovat má na závodní Aston Martin DBR1, který v roce 1959 vyhrál 24 hodin Le Mans. Pohánět bude novinku dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec o zdvihovém objemu 5,2 litrů, výkonu 690 koňských sil a točivém momentu 700 Nm - to vše na zadní kola skrze osmistupňovou samočinnou převodovku.
Co všechno zvládne Škoda Octavia? Rumun naložil na střechu paletu cihel

Automobilka chce prodat pouze 88 kusů za dosud neznámou cenu. Podle magazínu Top Gear se však může vyšplhat až k milionu dolarů - asi 22,7 milionům korun.

Aston Martin DBR1 z roku 1959