Článek
Možná si pamatujete, jak jsme vám v březnu tohoto roku představili firmu Scuderia Cameron Glickenhaus a její auto SCG 003 Stradale. Superkára za 25 000 000 korun je vlastně produkt neskutečně velkého ega Jima Glickenhause, který byl zákazníkem Ferrari. A když mu tahle firma jednoho dne přání nevyplnila (přitom mu už jednou postavila one-and-only auto P4/5), rozhodl se, že si auto postaví sám. [celá zpráva]
Jenže Scuderia Cameron Glickenhaus, byť jsme vám ve výše uvedeném článku přesně vypočetli, proč je to pro majitele finanční nesmysl, připravuje další auto. Samozřejmě že to bude opět superauto. Jenže tentokrát trochu jiného rázu.
Pod kapotou totiž bude pracovat menší agregát s přeplňováním, který díky notně vysokým otáčkám vyprodukuje výkon někde kolem 650 koní a točivý moment 720 Nm. Karoserie z uhlíkového kompozitu dodá autu celkovou hmotnost pouhých 1100 kg.
Podle prvních fotek bude design na rozdíl od SCG 003 Stradale velmi jednoduchý a účelný. Totéž se dá říct o interiéru. Tam bude sedět řidič uprostřed, stejně jako dříve v McLarenu F1. Před ním bude výjimečně puristická přístrojová deska s dvojicí tubusů znázorňující jen to nejdůležitější. Volant, stejně jako kulisa a hlavice řadicí páky pak budou ve velmi známém historizujícím stylu.