Článek
Na první pohled by se zdálo, že auto na snímku je běžný model Mercedes-AMG GT 63, nicméně několik detailních záběrů jasně naznačuje, že jde o silnější kávu.
Příď auta je lehce přepracovaná. Největším rozdílem je ovšem označení na boku auta, V8 Biturbo E Performance, což naznačuje elektrickou asistenci. Doposud vrcholný model 63 S má přitom na stejném místě napsáno V8 Biturbo 4Matic+.
Automobil na snímcích je také vybaven koly z lehké slitiny. Mercedes však nic dalšího oficiálně nezmiňuje. Očekává se, že pod kapotou bude plug-in hybridní pohonné ústrojí založené na motoru V8 4,0 litru a elektromotoru. Mluví se o výkonu vyšším než 810 koní a zrychlení z 0 na 100 km/h za méně než 3 vteřiny.
Mercedes-AMG třídy C má pořádně přibrat navzdory menšímu motoru

Fotografie testovacího auta se objevily na internetových stránkách v rámci představení bližší spolupráce mezi Mercedesem-AMG a závodním týmem Mercedes-AMG Petronas F1.
Německá automobilka uvedla, že spojení přinese vzájemný přenos ve vývoji elektrifikace pro budoucí silniční i závodní automobily. Předseda Mercedes-AMG Philipp Schiemer promluvil i o bájném označení E Performance. Podle něj bude sloužit k prosazování interpretace výkonné a efektivní hybridní technologie společnosti pro budoucí silniční modely.

Mercedes-AMG GT 73 (vlevo) vedle monopostu F1 a supersportu AMG Project One

Označení na boku potvrzuje kombinaci elektromotoru a osmiválce