Článek
Čtyřlitrový osmiválec má v případě verze GT S Roadster výkon 384kW / 522 koní při 6250 otáčkách a točivý moment 670 Nm v rozmezí 1900–5000 otáček. To je dokonce o 20 Nm více, než kolik nabízí stejný motor ve verzi kupé.
Zrychlení 0–100 km/h zvládne za 3,8 sekundy; nejvyšší rychlost se pak s ohledem na první vyřčené číslo pamatuje snadno - je to přesně 308 km/h. Pro srovnání: základní verze nabízí hodnoty 4,0 sekundy a 302 km/h, vrcholné GT C Roadster pak „stovku” za 3,7 sekundy a rozjede se až na 316 km/h.
Síla motoru se přenáší na zadní kola prostřednictvím sedmistupňové automatické převodovky Speedshift DCT. U této motorizace je rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu téměř dokonalé - 47 procent hmotnosti je soustředěno vpředu. Standardem je pak elektronicky řízený samosvorný diferenciál a elektronicky řízené tlumiče s režimy Comfort, Sport a Sport+, Race a Individual.
Ceny nové motorizace zatím nebyly zveřejněny. Ale vzhledem k tomu, že verze o výkonu 476 koní stojí 3 593 700 a varianta s 585 koňmi pod kapotou je za 4 466 110 korun, počítejme s cenou někde mezi.