Článek
„Marchionne chtěl vyrobit náklaďák, ale rozmluvil jsem mu to,” dodal v trpké nadsázce pro britský Autocar odcházející šéf Ferrari. Italská značka se vzpínajícím se koněm ve znaku je tak společně s McLarenem jedinou automobilkou, která se zaměřuje výhradně na výrobu sportovních automobilů a neplánuje výrazně zvyšovat svůj prodej pro určitou skupinu zákazníků atraktivními modely typu SUV a čtyřdveřových sedanů, jako to dělá kupříkladu Porsche nebo Lamborghini, pracující na novém SUV.
Odcházející prezident víceméně zopakoval totéž, co loni v lednu řekl pro německý časopis Auto motor und sport. [celá zpráva]
Nastupující šéf Ferrari Sergio Marchionne, který Montezemola vystřídá v úterý 14. října, nehodlá zvyšovat produkci Ferrari na 10 000 kusů ročně, jak dříve některá média spekulovala. Současná roční produkce 7200 kusů je dostatečná a není třeba ji nutně navyšovat. Nepočítá se ani s větším začleněním do struktur koncernu Fiat Chrysler Automobiles. Zvěsti o plánovaném motocyklu s logem Ferrari Marchionne rovněž rozmetal.