Článek
Na úvod to nejdůležitější: pod kapotou je umístěn pětilitrový osmiválec, kterému nepomáhá ani kompresor, ani turbodmychadlo. Největší výkon má hodnotu 473 k (348 kW) při 7100 ot/min a točivý moment vrcholí na hodnotě 527 Nm (v pásmu 4800 až 5600 ot/min). Obě hodnoty platí pro severoamerickou specifikaci, u evropské možná dojde k nepatrným změnám.
Proti německým konkurentům japonská novinka mírně ztrácí na výkonu (třeba M5 nabídne 560 koňských sil), hmotností však ostré německé sedany (M5 a E63 AMG) pokoří – model od Lexusu váží 1830 kilogramů, což je o více než metrák méně, než kolik má mnichovský sok.
Součástí Lexusu GS F bude diferenciál Lexus TVD s vektorováním točivého momentu, který nabídne i režim Track pro jízdu na závodních okruzích. Karoserie je proti výchozímu GS vyztužena, patřičnými změnami prošlo i zavěšení kol. Standardem jsou mimochodem devatenáctipalcová kola (vzadu s pneumatikami o rozměru 275/35 R19). Převodovka je osmistupňová samočinná (s možností sekvenčního řazení), výkon se přenáší na kola zadní nápravy.