Článek
LPG je v České republice stále rozšířené. Cena přibližně jedné koruny na kilometr je samozřejmě lákavá, a navíc rozsáhlá distribuční síť je určitě lákavější, než je tomu třeba u CNG. A tak zákazníci značky Dacia jistě přivítají návrat firemních vestaveb motorů na LPG.
Test Dacie Duster 1,3 TCe: Hrdina českého venkova

Zajímavé je, že nabídku rozšíří hned čtyři modely najednou. LPG totiž dostanou Logan sedan, Logan MCV, Sandero a Duster. Vše bude spojeno s litrovým tříválcem TCe s výkonem 74 kW, tedy 100 koní.
Nízké ceny Dacií platí i pro modely LPG. Značka dokáže model Logan nabídnout za cenu 252 400 korun, což je o 19 tisíc méně, než nabízí zatím nejlevnější auto na trhu s tímto pohonem, Fiat Panda.
Bude první levný elektromobil z Číny v Evropě prodávat Dacia? Indicie tomu nasvědčují

Tím nejdražším je pak Dacia Duster za 321 900 korun. Ovšem tady je nutné podotknout, že zde nejde o cenu v nejnižší výbavě, ve které se nedodává, ale v Essential, která má například rádio s bluetooth a USB. Nárůst ceny proti klasické verzi je tak pouhých 10 000 korun.