Článek
Elektrifikace u luxusní značky skupiny Stellantis má před premiérou plně elektrické verze supersportu MC20 zatím jen formu mild-hybridů, tedy spalovacích jednotek se startér-generátorem, který vozidlo nepohání samostatně a nelze tedy využít plně elektrický režim.
Stejně jako u sedanu ghibli se stejným pohonem to u levante znamená kombinaci turbodmychadlem přeplňovaného zážehového dvoulitru se čtyřmi válci a zmíněnou elektrickou pomocí.
Ghibli přijíždí jako hybrid, má nastartovat novou éru Maserati
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_QO_R/hsLEIK.jpeg?fl=cro,65,0,1173,660%7Cres,160,,1%7Cjpg,80,,1)
Výkon činí 330 koní v 5750 otáčkách, točivý moment vrcholí mezí 2250 a 4000 otáčkami na hodnotě 450 newtonmetrů. Zrychlení z nuly na 100 km/h zabere velkému SUV 6 sekund, maximální rychlost činí 240 km/h.
Technickým standardem hybridní verze je pohon všech kol, vzduchové odpružení i sportovní zadní diferenciál.
Maserati poutá na kompaktní SUV Grecale
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_gR_S/LvtDbX.jpeg?fl=cro,0,86,1280,720%7Cres,160,,1%7Cjpg,80,,1)
Dosud bylo Maserati Levante k mání se zážehovým a vznětovým šestiválcem, respektive benzinovým osmiválcem ve verzích GTS a Trofeo. Nová hybridní varianta se svým výkonem řadí mezi vznětový motor s 275 koni a základní zážehový šestiválec s 350 k.
Designově se verze Hybrid liší především modrými doplňky včetně výdechů na předních blatnících. Jinak vychází z nedávné dílčí modernizace, která přivála odlišné světlomety či nový infotainment v interiéru. České ceny nové verze zatím nejsou známé.