Článek
Toto velké auto, které vychází z konceptu představeného před rokem, dostane přístrojovku ne nepodobnou německým modelům, jako je třeba Audi. Horizontálně řešený design zapomněl na nějaké přísné dělení na části pro řidiče, spolujezdce a ovládací tlačítka uprostřed. Hladký, na obložení desky volně navazující displej o úhlopříčce 12,3 palce je doplněný stejně horizontálně vyřešeným ovládáním klimatizace.
Jen skromné informace o voze Mohave říkají, že auto s dnes už výjimečnou rámovou konstrukcí nabídne také dvacetipalcová kola, světlomety s kompletní LED technikou, patnáctireproduktorový zvukový systém Lexicon, ventilovaná sedadla nebo nový přepínač jízdních režimů, kde si řidič bude moct vybrat ze šesti různých voleb.
Třílitrový šestiválec spalující naftu bude mít výkon 256 koní. Tato jednotka ukazuje, že zatím se s autem v Evropě nepočítá. Ovšem vzhledem k tomu, že velké SUV zde chybí a v USA už je podobný model Telluride, je tu jistá naděje.