Hlavní obsah

Kia má nové logo

Novinky, Milan Lažanský

Korejská automobilka ve středu zveřejnila nové logo. Zbavilo se oválu a má dynamičtější grafiku.

Kia představuje nové logoVideo: Kia Motors

Článek

Nové logo bylo odhaleno v rámci pyrotechnické show na obloze nad korejským městem Inčchon. Během akce bylo použito 303 pyrodronů, které odpálily stovky náloží ohňostroje synchronizovaně tak, aby vytvořily nové logo.

Tímto se Kia zároveň zapsala do Guinnessovy knihy rekordem ve znění „Nejvyšší počet bezpilotních letounů spouštějících ohňostroj v jednom okamžiku”.

Temná Kia Sportage dorazila na český trh

AutoMoto

Nové logo má spojená písmena a zbavilo se oválu. Podle automobilky představuje prvky symetrie, rytmu a vzestupu. Doplňuje jej i nový slogan „Movement that inspires”, což lze volně přeložit jako „pohyb, který inspiruje”. Nahrazuje tak dosavadní slogan „Power to surprise”, tedy „síla překvapit”.

„Nové logo Kia představuje snahu značky stát se ikonou změny a inovací,“ uvedl Ho Sung Song, prezident automobilky.

„Automobilový průmysl v současnosti prochází rychlou proměnou, Kia se aktivně profiluje a těmto změnám přizpůsobuje. Naše nové logo představuje touhu inspirovat zákazníky společně s tím, jak se vyvíjejí jejich potřeby mobility; a také má inspirovat naše zaměstnance ke zvládání překážek, které v rychle se měnícím odvětví musíme překonávat,“ doplňuje.

Foto: Kia

Nové logo Kia

Foto: Kia

Dosavadní logo Kia

Související témata:

Výběr článků

Načítám