Článek
První ze dvou skic ukazuje nově tvarovanou příď. Maska chladiče je širší, nyní šestiúhelníková se zdvojeným žebrováním. Přední světlomety jsou celkově užší než dříve a sahají až k masce chladiče.
Nově je vedená linie světel pro denní svícení. Zřejmě pro větší odlišení od jiných modelů je nyní rozdělena na dvě části vedle sebe.
Škoda Slavia se ukazuje na prvních nákresech
Pod ní je pak umístěné druhé světlo, kde se nachází mlhové světlomety jako před faceliftem nebo nově separátní modul LED ve vrcholném provedení. V režimu potkávacích světel tehdy svítí čtyři moduly. Podobně jako u kodiaqu tak i automobilka hovoří o čtyřokém vzhledu.
O výrazných změnách napovídá i nákres zádi. Spojler je zde pro aerodynamickou optimalizaci delší. Především LED zadní svítilny jsou výrazně užší, nechybí jim však tradiční světelný podpis ve tvaru písmene C.
Novinka se zcela odhalí v poslední listopadový den, ovšem i kvůli současné epidemiologické situaci jen prostřednictvím virtuální prezentace. Současný karoq před faceliftem už několik týdnů nelze objednat, přesné datum příjezdu modernizované varianty na trh je zatím neznámé.