Článek
Testy proběhly na vysokorychlostním okruhu v Ohiu a automobil během nich dosahoval na klopeném oválu rychlosti 350 km/h. Více automobil nejel, protože rychlost je na této hodnotě elektronicky omezená. Na pětidveřový sedan je to samozřejmě extrémní hodnota, donedávna nedostupná i pro ryzí supersporty.
Jakou techniku má chystaný model? U přední a u zadní nápravy je vždy jeden elektromotor. Souhrnný výkon je 736 kW (1000 koní). Firma predikuje, že zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 2,5 sekundy.
Kapacita akumulátorů bude nabízena ve dvou úrovních. Menší mají 100 kWh, vyšší pak 130 kWh. Dojezd na lepší verzi je 644 km. Na trh by se měl vůz dostat až v roce 2018. Cena by se měla pohybovat ovšem docela vysoko – 4,1 miliónu korun u nejdražší varianty. V prodeji ale budou i levnější varianty.