Článek
Opel se rozhodl účastnit prvních sezón rally závodů elektrických automobilů. Připravil model Opel Corsa-e Rally, kterých zatím vznikne pouze 20 kusů. Inženýři dovnitř umístili 100kW motor, který dokáže naplno jezdit i 60 minut.
První jízda v Opelu Corsa-e: Rozdíl je jen jeden

Část fanoušků elektrická závodní auta nebere úplně vážně, neboť pro ně postrádají základní rysy, například ostrý zvuk. O ten by ale v případě elektrické corsy přijít neměli, protože závodní verze má uvnitř zabudované reproduktory.

Reproduktory jsou umístěny vpředu a vzadu a mají sílu 400 wattů.
Systém reproduktorů je umístěn vpředu i vzadu a měl by odolávat větru, vodě i prachu. Má sílu 400 wattů a je napojen přímo na elektromotor. Díky vlastní řídící jednotce pak systém vydává zvuk podle otáček motoru a nutno říct, že je velmi zajímavý.
Jako když vypnete zvuk. Rakušané testují závodní Škodu Fabia na elektřinu

Inženýři mimo jiné zapracovali i na tom, jak zvuk regulovat. Auto bude totiž v normálním režimu tiché, hlasitým se stane jen při takzvaných etapách „superspeciálkách“. Poprvé bude možné elektrickou Corsu-e Rally vidět 7. a 8. května na rally v německém Sulingenu.