Článek
U crossoverů a SUV je dnes normální, že nabízejí různé jízdní režimy pro jízdu mimo asfalt. Rozdíly jsou v chování pohonu všech kol, protiprokluzu nebo třeba zásazích ABS. Koncern Volkswagen takové režimy nabízí samozřejmě i v Bentley Bentayga – a s tím měla automobilka Jaguar Land Rover problém.
Šejk si objednal pět limuzín od Bentley. Teď se netknuté prodávají
V roce 2018 zažalovala německý koncern, že offroadové jízdní režimy v bentayze kopírují systém Terrain Response v land roverech a range roverech. A v roce 2020 dokonce žádala zákaz importu SUV značek VW, Audi, Porsche a Lamborghini do Spojených států amerických.
S tímto cílem měl v nynější době začít skutečný soudní spor, ale v minulém týdnu podle agentury Bloomberg automobilky dosáhly mimosoudní dohody a soudit se nebudou. Detaily dohody známy nejsou, ovšem že by koncern VW přestal svá SUV prodávat v USA, je velmi nepravděpodobné.