Článek
Kompresorem přeplňovaný zážehový pětilitrový osmiválec nabízí výkon 550 koní (405 kW) a točivý moment 680 Nm. Tento výkon stačí k tomu, aby auto s pohonem všech kol a osmistupňovou automatickou převodovkou zvládlo sprint 0-100 km/h za 4,3 sekundy a ručičku rychloměru zastavilo na hodnotě 283 km/h.
Jaguar uvádí, že tlumiče a pružiny jsou jiné než ve standardním provedení – vpředu jsou o 30 procent tužší, vzadu o 10 procent. Posíleny byly i brzdy: vpředu mají kotouče průměr 395 mm. Nová je i výfuková soustava s aktivní klapkou, která má sportovnější zvuk, a navíc šetří kilogramy - je o 6,6 kg lehčí než výfuk v běžném F-Pace.
Proti běžnému provedení proběhly i drobné změny na exteriéru: vpředu jsou větší otvory pro přívod vzduchu k motoru (a z boku vozidla pro lepší chlazení brzd) a agresivněji tvarovaná přední maska, vzadu je čtveřice koncovek výfuku. Kola mají nejméně 21 palců, na přání dostanete i disky o palec větší. Uvnitř najdete sportovní sedadla a plakety odkazující na speciální edici.
F-Pace SVR má specificky naladěný pohon všech kol s přihlédnutím na elektronicky řízený aktivní diferenciál na zadní nápravě. Známá už je i česká cena: 2 606 300 korun, k dispozici bude od května.