Článek
Tedy ono to není až tak úplně přesné. Je to vlastně SUV nebo třeba crossover (kdo ví, kde je dnes hranice). Každopádně jde o hatchback na trochu vyšším podvozku. Infiniti do tohoto konceptu šlo záměrně. Chce uzmout zákazníky jak třeba modelu Mercedes-Benz A, tak přetáhnout lidi od Volkswagenu, kteří by šli do nějakého lépe vybavenějšího VW Golfu. A samozřejmě nesmíme zapomenout na ty, kteří by si vybírali kdekoliv jakékoliv SUV.

BEZ KOMENTÁŘE: Infiniti Q30Video: Infinity
Automobil má cílit na prémiový segment, kde se nenosí nějaké polovičaté řešení. Takže zadní náprava není žádná vlečená příčka, ale pořádný víceprvkový závěs. V interiéru je ticho jak v hrobě, protože kabina má být perfektně utlumena a co nepohltí vycpávky, to zruší aktivní potlačování hluku.

Infiniti Q30
Motorů bude v nabídce celkem dost. Na Infiniti až překvapivě hodně – bude jich pět. Základem jsou dva benzínové čtyřválce o objemu 1,6 l s výkony 90 a 115 kW. Nad nimi je benzínový dvoulitr s výkonem 155 kW. Fanoušci nafťáků dostanou k dobru čtyřválce 1.5 a 2.2 s výkony 80 a 125 kW.
Převodovky jsou tu v nabídce dvě – klasický šestistupňový manuál a dvouspojkový sedmistupňový automat.

Infiniti Q30