Článek
Lamborghini Urus má pohon na všechna kola. Takže v tomto ohledu je to pohoda. Jenže má také vidlicový osmiválec s dvojicí turbodmychadel s výkonem 650 koní, takže auto dokáže zrychlit na stovku za 3,6 sekundy. A to už moc na teréňák nevypadá.
Jenže i tohle auto může dostat Off-Road Package, který trochu upraví vlastnosti auta. Co v něm je? Třeba trochu upravený přední a zadní nárazník s obložením plechem. Stejně tak je auto chráněno i zespodu.
Světlá výška může být zvýšena až na 248 mm, což nakonec dá přechodový úhel 27,9° (standardně je 20,3°) a nájezdový úhel 28,3°(26,8°). Jízdní módy se také rozrostly o dva: Terra a Sabbia. První je určen pro sypké povrchy s maximálním využitím síly, druhý je vyloženě do těžkého terénu.
Zajímavé je také nové ostřikování skel ze stěračů, což zlepšuje činnost a také snižuje spotřebu vody. Kola jsou obuta do trochu terénnějších pneumatik.