Článek
Třídveřový model i20 se nabízí s celkem sedmi motory. Pravděpodobně nejžádanější bude benzinový motor o objemu 1,2 litru a výkonu 78 koní, jenž dosahuje kombinované spotřeby 5,2 l/100 km a CO2 ve výši 124 g/km. Hyundai nabízí také úsporný dieselový 1,4 litrový motor o výkonu 75 koní s kombinovanou spotřebou 4,4 l/100km a emisemi CO2 116 g/km.
Třídveřový i20, zaplňující mezeru mezi modely i10 a i30 má typické znaky současných modelů značky Hyundai - typické přední masky s chromovým povrchem nebo do boku protaženými kapkovitými světlomety.
Mnohé prvky se shodují s pětidveřovým i20; záď a příď třídveřového modelu zůstávají nezměněny. Třídveřový i20, který má rozvor 2525mm a váží o 10 kilogramů méně než pětidveřový i20.
:. Hyundai i20 vychází z pětidveřové verze.
Všechny tři varianty vybavení a úpravy nabízené u pětidveřového i20 – Classic, Comfort a Style – budou k dispozici i u třídveřového i20. Ceny na tuzemském trhu zatím korejská automobilka nesdělila.