Článek
První „allroad“ od Peugeotu vychází z nedávno představené verze 508 SW. Obě verze lze odlišit podle jiných světel pro denní svícení a bohatého "oplastování" karoserie. V nabídce pro verzi RXH bude jediný motor – dieselový s výkonem 200 koní a točivým momentem 450 Nm, kterému bude pomáhat elektromotor. Poháněná budou všechna čtyři kola (spalovací motor pohání přední kola, elektrický zadní); automobil bude schopen jet krátce i na čistě elektrický pohon (Peugeot konkrétní dojezd neuvedl).
Stejný motor využívá i Peugeot 3008 Hybrid4, který se v Česku zatím nezačal prodávat. V případě modelu 508 RXH slibuje francouzský výrobce kombinovanou spotřebu 4,2 litru nafty na sto ujetých kilometrů. Peugeot zatím neuvedl, zda RXH bude mít oproti modelu 508 SW zvýšenou světlou výšku.
Už základní výbava bude bohatá: elektricky ovládaná přední sedadla, head-up displej, osmnáctipalcová hliníková kola, prosklená panoramatická střecha, vrstvená skla bočních oken nebo audio systém s navigací.
Peugeot 508 RXH bude ve světové premiéře představen na autosalonu ve Frankfurtu v září, jeho uvedení na trh je plánováno na jaro příštího roku. Ceny zatím nebyly oznámeny.