Článek
I když to na první pohled nevypadá, tohle auto by mohlo zabodovat u tuzemských zákazníků díky své prostornosti. Národ chalupářů třeba ocení velký zavazadelník o objemu 456 litrů, který těžce válcuje i klasická sourozenecká SUV.
Další zajímavost je takzvaný Megabox, což je plastová omyvatelná schránka v zavazadelníku, kterou lze prostě vystříkat vodou. Nikdo se nemusí bát, že by mu tam voda zůstala, na dně je otvor pro její vypuštění.
Ale zpátky k samotnému autu, které se k nám bude dovážet se dvěma verzemi litrového tříválce EcoBoost - o výkonu 125 nebo 155 koní. Ten silnější je vybaven mildhybridním systémem. Oba motory budou zatím v nabídce pouze s šestistupňovým manuálem, automat přijede až během léta 2020.
Nový Ford Puma se ukazuje i ve vrcholné verzi, bude nezvykle luxusní
Co na voze asi nenadchne, je cenovka. Ta začíná na 449 900 korunách u slabšího motoru a 484 900 korunách u silnějšího, což není vůbec málo. Jenže je třeba si uvědomit, že Ford k modelu zaujal zvláštní přístup.
Nejlevnější verzí je tady totiž výbava Titanium, což jinde bývá jedna z vyšších. Takže Puma v základu nabídne tempomat, asistent udržení jízdního pruhu, navigaci, možnost wi-fi hotspotu, dálkové světlomety s automatickým naklápěním, čtení značek apod. V ještě vyšší výbavě Titanium X jsou třeba sundavací potahy sedadel a audiosystém Bang.