Článek
I když to na první pohled nevypadá, tohle auto by mohlo zabodovat u tuzemských zákazníků díky své prostornosti. Národ chalupářů třeba ocení velký zavazadelník o objemu 456 litrů, který těžce válcuje i klasická sourozenecká SUV.
Další zajímavost je takzvaný Megabox, což je plastová omyvatelná schránka v zavazadelníku, kterou lze prostě vystříkat vodou. Nikdo se nemusí bát, že by mu tam voda zůstala, na dně je otvor pro její vypuštění.

Se zvednutou podlahou má kufr 456 litrů.
Ale zpátky k samotnému autu, které se k nám bude dovážet se dvěma verzemi litrového tříválce EcoBoost - o výkonu 125 nebo 155 koní. Ten silnější je vybaven mildhybridním systémem. Oba motory budou zatím v nabídce pouze s šestistupňovým manuálem, automat přijede až během léta 2020.
Nový Ford Puma se ukazuje i ve vrcholné verzi, bude nezvykle luxusní

Co na voze asi nenadchne, je cenovka. Ta začíná na 449 900 korunách u slabšího motoru a 484 900 korunách u silnějšího, což není vůbec málo. Jenže je třeba si uvědomit, že Ford k modelu zaujal zvláštní přístup.

Ford Puma
Nejlevnější verzí je tady totiž výbava Titanium, což jinde bývá jedna z vyšších. Takže Puma v základu nabídne tempomat, asistent udržení jízdního pruhu, navigaci, možnost wi-fi hotspotu, dálkové světlomety s automatickým naklápěním, čtení značek apod. V ještě vyšší výbavě Titanium X jsou třeba sundavací potahy sedadel a audiosystém Bang.