Článek
Evropští zájemci o nový mustang mají na výběr ze dvou motorizací – pouze čtyřválcovým 2.3 EcoBoost (231 kW) a osmiválcovým 5.0 Ti-VCT V8 (307 kW). Na výběr tak není šestiválcový motor, který lze objednat v USA. Mimochodem, čtyřválec se ale pod kapotou amerického sporťáku neobjevuje poprvé – měla jej druhá (1974–1978) i třetí generace (1979–1993).
V Evropě lze koupit obě karosářské varianty – fastback a otevřenou verzi convertible. Na výběr je manuální nebo samočinná převodovka (vždy se šesti rychlostními stupni). Základní verze se čtyřválcovým motorem stojí 880 tisíc, V8 pak přijde na 1 005 000 korun. Příplatek 125 tisíc korun se podle našeho mínění určitě vyplatí, jakkoliv musíte počítat s vyšším apetitem motoru.
Obě verze mají už v základu bohatou výbavu – devatenáctipalcová litá kola, bixenonové světlomety, LED zadní svítilny, zadní difuzor nebo kožené čalounění. Nechybí ani dvouzónová automatická klimatizace, audiosystém s devíti reproduktory a systém SYNC 2 s barevnou dotykovou obrazovkou o úhlopříčce osm palců.
Mustang nelze objednat u každého autorizovaného dealera, pro Českou republiku byly vybrány pouze dvě provozovny – AMB Ořech na Praze západ a Auto In v Pardubicích.
Více informací o novém mustangu najdete v našem dřívějším článku. [celá zpráva]