Článek
Proti poslednímu Fordu GT z roku 2004 je patrný líbivější design, ty tam jsou hranaté tvary. Zepředu si GT na první pohled spletete se současnými modely od Lamboghini, zadní partie ale na minulé gé-téčko odkazují vcelku jasně. Pod kapotou už není 5,4 litrový V8, nýbrž dvakrát přeplňovaný šestiválec. Downsizing se tak dotkl i této americké sportovní ikony.
Uprostřed uložený vidlicový šestiválec má ovšem větší výkon než v minulé generaci - namísto 500 koní se dotýká téměř 600 koní a nejspíše tuto metu i mírně překoná - automobilka v oficiálních materiálech hovoří o výkonu „přes 440 kW”. Motor má zdvihový objem na americké poměry vcelku skromný - tři a půl litru.

Ford GT (2015)

Ford GT (2015)
Pouze s „automatem”
Bohužel chybí i šestistupňová manuální převodovka, kterou mělo minulé GT. Namísto ní se musíte spokojit se sedmistupňovou dvouspojkovou samočinnou převodovkou. Pneumatiky Michelin Pilot Super Sport Cup 2 o průměru 20 palců byly vyvinuty přímo pro tento model. Brzdové kotouče jsou vyrobené z karbon-keramického kompozitu.
Dvoudveřové sportovní kupé využívá lehkých materiálů, jako je hliník a uhlíková vlákna. Hmotnost vozu a rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu ale Ford zatím neuvedl. Sériová výroba nového Fordu GT se rozběhne příští rok.

Ford GT (2015)