Hlavní obsah

Ford chce v rámci konkurenceschopnosti oživit další názvy ze své historie

Značka s modrým oválem ve znaku chce nadále oživovat názvy modelů z minulosti. Šéfdesignér evropské divize Murat Gueler to prozradil v rozhovoru pro britský Autocar.

Foto: Ford

Ford Puma

Článek

Dnes v portfoliu najdete SUV Kuga jako fonetickou vzpomínku na model Cougar, ale i doslovné retro názvy jako Mustang či Puma. Ford se chce k jménům z minulosti nadále vracet i u budoucích modelů.

„Automobilové odvětví je ve svém nejbláznivějším momentu od doby, kdy jsem do něj před 20 lety přišel. Na trh přichází spousta věcí a spotřebitelé jsou bombardováni všemi druhy produktů a informací,” řekl Gueler s tím, že spousta konkurenceschopných aut přijíždí z Koreji a Číny, a tradiční hráči jako Ford se tak musí ptát, kde je jejich pozice.

Celý život s Fordem. 101letý muž začínal s Modelem T, nyní vyzkoušel elektrický Mustang

AutoMoto

„Myslím, že máme jedinečnou výhodu, že máme názvy z minulosti, na které se můžeme napojit, abychom emocionalizovali náš produkt a vyprávěli příběhy, které žádná jiná značka nedokáže říct.“

Jméno Mustang nedávno například dostalo elektrické SUV Mach-E. Když Ford tento vůz uvedl na trh, bylo podle slov Guelera „hodně skeptiků“. „Ale ukazuje se, že to byla správná věc, protože název Mustang dává výrobku váhu, kterou by možná jinak nezískal.”

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám