Článek
Už výchozí LaFerrari bere svými technickými parametry dech: dvanáctiválec s objemem 6262 ccm má výkon 800 koní při 9250 otáčkách, točivý moment má hodnotu 700 Nm (při 6750 ot./min.). Další sílu motoru dodává elektromotor s výkonem 120 kW (163 k), výsledkem je 963 koní.
Verze FXX K (K znamená KERS - Kinetic Energy Recovery System) nabídne ještě větší porci výkonu - 1050 koní (772 kW) a více než 900 Nm točivého momentu (přesné číslo není k dispozici). I tak je to o nejméně 200 Nm a 87 koní více než u výchozího LaFerrari. Otevřený výfuk navíc nemusí plnit hlukové limity pro běžné osobní automobily, jeho zvuk tak - troufneme si tvrdit - bude famózní.
Výkon se přenáší na zadní kola, hodnoty zrychlení zatím automobilka neuvedla - standardní LaFerrari „umí” 0-100 km/h „pod tři sekundy“, FXX K by se mohlo dle našeho odhadu dostat na 2,5 sekundy. Převodovka je automatická, sedmistupňová - stejně jako u výchozího LaFerrari.
Extrémní přítlak, koupit nejspíš FXX K nepůjde
Proti výchozímu modelu je nový závodní stroj o tři centimetry níže k silnici a o pár milimetrů delší - to kvůli dvěma zadním spoilerům (velké zadní křídlo je netypicky rozdělené na dvě části), vepředu si pak můžete všimnout splitteru. Výška zůstala stejně extrémně malá - 1116 mm. Přítlak je údajně lepší až o 50 procent (v závislosti na nastavení), při 200 km/h tlačí auto k zemi neskutečných 540 kilogramů.
Nechybí karbon-keramické brzdy a speciální lepivé pneumatiky Pirelli v rozměrech 285/650 R19 (vpředu) a 345/725 R20. Cenu zatím automobilka neoznámila, velmi pravděpodobně ale FXX K nepůjde koupit, pouze si za nemalý obnos zapůjčit na okruhovou jízdu.