Článek
Maren Gräfová je podle předsedy představenstva Thomase Schäfera uznávanou odbornicí na lidské zdroje s mezinárodními zkušenostmi.
„Jejím úkolem bude nyní posunout tuto oblast na novou úroveň. Naším cílem je nabídnout všem škodovákům zaměstnání s dlouhodobou perspektivou, výrazně posílit a rozšířit naše odborné znalosti v oblasti e-mobility a softwarových řešení a současně podporovat rozmanitost rodiny automobilky Škoda ve všech oblastech a na všech úrovních,” řekl Schäfer.
Gräfová je právnička, v koncernu Volkswagen svoji kariéru zahájila v roce 1999 ve společnosti Volkswagen Immobilien, nejprve v právním oddělení a poté jako asistentka výkonného ředitele. V listopadu 2018 byla jmenována vedoucí oboru lidských zdrojů vrcholového managementu koncernu VW. Gräfová je také členkou dozorčí rady společnosti Wolfsburg AG.
Nový šéf Škody Auto se chce zaměřit na elektrifikaci a digitalizaci
Martin Jahn strávil více než 12 let v zahraničí. „Mezi jeho hlavní úkoly bude patřit další digitalizace oblasti prodeje, vývoj nových obchodních modelů pro společnost Škoda Auto, rozvoj našeho podnikání prostřednictvím pronikání na nové trhy a další posílení naší orientace na zákazníky,” uvedl předseda představenstva.
Jahn v letech 2006 až 2008 působil jako člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast lidských zdrojů. Poté byl jmenován výkonným ředitelem společnosti Volkswagen Group NSC v Moskvě, kde byl odpovědný za prodeje koncernových značek.
V letech 2010 až 2016 působil jako výkonný ředitel společnosti Volkswagen Group Fleet International v německém Wolfsburgu a jeho hlavní odpovědností bylo řízení světových firemních prodejů koncernu Volkswagen. V roce 2016 se přestěhoval do čínského Čchang-čchunu, kde převzal pozici výkonného viceprezidenta pro prodej a marketing a výkonného ředitele značky Volkswagen ve společnosti FAW-VW.
Fabia Tour je nejlevnějším kombi v Česku, dožívat bude vedle nového hatchbacku
Alain Favey bude v blízké době pověřen novými úkoly v koncernu Volkswagen, Bohdan Wojnar bude nadále prezidentem Sdružení automobilového průmyslu. Svou pozici se rozhodl opustit po deseti letech.
Wojnar sehrál podle předsedy představenstva významnou roli v pokroku, kterého automobilka dosáhla za posledních deset let. „Tento rozvoj se mimo jiné odráží v růstu počtu zaměstnanců, konkrétně z 26 000 na začátku jeho působení na téměř 42 000 k dnešnímu dni,” uvedl Schäfer.