Článek
S novými zprávami o chystaném sporťáku, který by se měl v hierarchii Porsche zařadit pod proslulý model 911, přišel web Car and Driver, který se odkazuje na zdroje přímo z německé automobilky. A tam si od nové „sedm set osmnáctky“ hodně slibují.
Porsche reinkarnovalo legendární fotku. Model 356 nahradil Taycan

Vůz se má designově inspirovat u nedávno představeného konceptu Mission R, který se prezentoval hodně futuristickými rysy. Obecně by se ale nová generace neměla příliš lišit od současného modelu, alespoň co se celkových proporcí týče.

Porsche Mission R
O velkých změnách se ale dá mluvit v interiéru, kde má 718 přinést doslova revoluci. Vzhledem k tomu, že se bude s velkou pravděpodobností jednat o elektromobil, se to ale dalo čekat. Kabina má být přehlídkou futurismu s řadou displejů, což má potěšit hlavně mladší zákazníky.
Za volantem Porsche Taycan Cross Turismo: Nevídaný kříženec

Celkově by si měla nová generace zachovat současné vlastnosti, což znamená lehkost, obratnost a poměrně nízkou cenu. To sice úplně nekoresponduje s tím, na co jsme u současných elektromobilů zvyklí, ale Porsche údajně ví, jak na to. Za vším údajně stojí nová elektrická platforma PPE a použití lehkých materiálů, které zaručí, že se hmotnost nedostane nad hranici 1650 kilogramů. Cenově by se měl model stále držet pod hranicí ceny 911.
Z dalších informací toho už příliš známo není. Základní model by si měl údajně zachovat pohon na zadní kola s tím, že by ale měly být dostupné i varianty s pohonem všech kol. Elektrický dojezd by měl být přibližně 400 kilometrů. A předpokládané datum premiéry? To Porsche údajně plánuje na rok 2025.