Článek
Není novinkou, že se na jednom konci světa prodávají jiná auta než na druhém. Občas to ale zamrzí, když auto, které je u nás nedostupné, vypadá vážně dobře. A crossover-kupé Tayron X od Volkswagenu je ten případ.
Zobrazit příspěvek na InstagramuPříspěvek sdílený Esencia Motor (@esenciamotor), Úno 12, 2020 v 6:39 PST
Je produktem koncernu FAW-Volkswagen a je určen výhradně pro čínský trh. Vznikl jako kupé-varianta již prodávaného Tayronu. Do evropských aut ale nemá daleko - stojí na všudypřítomné platformě MQB, která podpírá např. i Škodu Octavia.
Řídili jsme Škodu Kodiaq GT, specialitu pro Čínu
Dá se očekávat, že pod kapotou budou dvě verze dvoulitrového TSI - o 180 a 220 koních. K mání je sedmistupňová dvouspojková převodovka i pohon všech kol. V interiéru vidíme digitální budíky i ambientní osvětlení a šedé sedačky i dolní půlka interiéru vypadají zajímavě.
FAW-Volkswagen chtěl Tayron X odhalit na autosalonu v Pekingu, jenže ten bude možná kvůli koronaviru zrušen. Na jakém autosalonu, a zda vůbec, se tedy novinka ukáže, není známo.