Hlavní obsah

Koncept Dacia Bigster ukazuje nové logo značky

Novinky, Milan Lažanský

Skupina Renault v rámci čtvrtečního oznámení nové strategie s názvem „Renaulution” oznámila úzkou spolupráci mezi značkami Dacia a Lada. Rumunská automobilka rovněž ukazuje nové logo na konceptu Bigster.

Foto: Dacia

Srovnání dosavadního loga a nového ztvárnění na konceptu Dacia Bigster.

Článek

Nové logo společně s ostřeji stylizovaným nápisem Dacia se poprvé objevuje na konceptu Bigster, středně velkém SUV. Rumunská značka nepotvrdila, jestli se nově ztvárněná dvě písmena D objeví i na sériových modelech a v budoucí komunikaci značky.

Koncept Bigster předznamenává SUV, které by se v blízké budoucnosti mělo postavit nad model Duster. Jde o první vůz značky v segmentu C, vůz má na délku 4,6 metru. Dacia uvádí, že vozidlo by mohlo být vybaveno i hybridním pohonem.

Za volantem nové Dacie Sandero: Velmi příjemné překvapení

Testy

V rámci nové strategie celé skupiny Renault se Dacia přesune do společné obchodní jednotky s ruskou značkou Lada, která rovněž předvádí svou vizi legendárního modelu Niva nové generace.

Foto: Lada

Koncept Lada Niva Vision

„Dacia bude stále Dacií a bude i nadále nabízet spolehlivé modely, které dávají zákazníkům smysl a umožňují chytrý nákup s nejlepším poměrem cena-kvalita. Vytvořením obchodní jednotky Dacia-Lada maximalizujeme využití modulární platformy, posílíme naši efektivitu a dále zvýšíme kvalitu, konkurenceschopnost a přitažlivost našich výrobků,” říká Denis Le Vot, generální ředitel značek Dacia a Lada.

Budoucí modely od Dacie i Lady budou stavět zejména na modulární platformě CMF-B. Jedná se o kompaktní základ, na kterém už dnes stojí nové Sandero. Tento krok má umožnit přechod ze 4 platforem na jednu a z 18 karoserií na 11. Takto vzniknou tři zcela nové modely do roku 2025.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám