Článek
My Ami Buggy původně Citroën představil jako poměrně bláznivý koncept malého vozítka s prvky expedičního offroadu, což by se dalo považovat za jistou recesi. Prototyp ovšem vzbudil ohlasy a francouzská automobilka se proto rozhodla vyrobit i sériový model v limitované edici 50 kusů.
Nejmenší citroën dostal terénní verzi. Ovšem jen jako koncept

Produkční verze My Ami Buggy není pochopitelně tak divoká jako koncept, ale stále nabízí hodně nekonvenční pohled. Karoserie malého elektromobilu je z plastu a je lakovaná v barvě khaki. V exteriéru Citroën zvolil i kovový dekor a čtrnáctipalcová kola se zlatým lakem. Offroadový styl doplňují oplastované blatníky, boční prahy a rámečky okolo předních světlometů a zadních světel.

Citroën My Ami Buggy Ultra Limited Edition
Limitovaná edice se představí s UV-odolnou látkovou střechou, kterou lze zcela odejmout a která se po srolování vejde za sedadla. V interiéru se snoubí běžný dekor se žlutým prošíváním a s dalšími žlutými doplňky. Každý vůz dostane své sériové číslo se štítkem a nápisem „My Ami Buggy Ultra Limited Edition“.
Designér reinkarnoval legendární „kachnu“, Citroën 2CV

Prodej vozu bude zahájen 21. června ve Francii, přičemž první vozy se k zákazníkům dostanou už okolo 8. srpna. Citroën nezveřejnil ceny a ani nezmínil, zda si budou moci zákazníci vůz koupit i jinde než ve Francii.
Zbývá tak už jen zmínit, že pod kapotou malé čtyřkolky bude standardní elektromotor s 5,5kWh lithium-iontovou baterií, který poskytuje výkon 8 koňských sil a dojezd 70 kilometrů.