Článek
Francouzská automobilka se rozhodla nenapínat obecenstvo do oficiálně komunikované premiéry 30. června. První seznámení s novinkou nižší střední třídy zahrnuje všechny nejpodstatnější informace.
Podle očekávání jde o zvýšený crossover, klasický hatchback segmentu C tak opouští portfolio značky, stejně jako tomu bylo v případě sedanu o třídu výš. Detaily na karoserii jsou vcelku divoké, stačí se podívat na ztvárnění předních světlometů, ale především zadních svítilen. Odvaha však Citroënu nikdy nechyběla, což je osvěžující.

Citroën C4 a Ë-C4

Interiér je na poměry značky střídmější.
Interiér je na první pohled jednoduše řešený. O podrobnosti se zatím Francouzi nedělí, nicméně z prvního uvolněného snímku je jasné, že dominantou bude integrovaný displej infotainmentu. Řidičův digitální přístrojový štít pak doplní i head-up displej na vysouvacím sklíčku. Ovládání klimatizace je odděleno, pod ním jsou úložné prostory i pro bezdrátové dobíjení pro mobilního telefonu.
Citroën a Peugeot představují elektromobily pro opravdu početné rodiny

Pod kapotou spalovací verze se objeví jak zážehová, tak i vznětové motorizace. Stejně tak ovšem v případě verze ë-C4 půjde i o čistý elektromobil. Konkrétní specifikace ovšem zatím automobilka odmítá komentovat. S velkou pravděpodobností však vůz použije základy v modulární platformě pro menší vozy, která právě čistě bateriový pohon nabízí. Jezdí na ni třeba nový Peugeot e-2008.

Přední světlomety jsou obrovské.