Článek
„Amsterdam (...) má reputaci, že tam nemají rádi auta. Myslíme si, že když tam začneme, budeme mít možnost demonstrovat vhodnost a přívětivost našich aut v moderních situacích,” říká Alain Visser, generální ředitel automobilky Lynk.
Čínské auto s předním pohonem na Nordschelife rozdrtilo evropské soupeře, byl to ale nerovný boj
Ostatní místa Evropy budou následovat až po Amsterdamu. Prvním autem, které se tam bude nabízet, bude SUV jednoduše označnené 01. Pod slupkou má stejné základy, jako Volvo XC40; automobilku Lynk vlastní čínský koncern Geely, pod který spadá i Volvo.
Čínská automobilka Lynk&Co jde do Evropy. Má neuvěřitelný plán
Ceny mají být podobné vozům značky Volkswagen, ale nováček chce nabízet i pronájem auta, a to klidně i na jediný měsíc. Nemá mít ani konvenční dealerství, objednávky mají probíhat online a firma se má soustředit na přesně cílenou reklamu.