Článek
O Chevroletu Trailblazer Premier se zmíníme jen tolik, že stojí na 22palcových kolech a interiér je třeba ručně obšitý látkou, a to včetně přístrojovky. Jsou tu použity další honosné materiály, jako jsou chromované prvky apod. Celkem nuda.

Chevrolet Trailblazer Premier

Chevrolet Trailblazer Premier
To nás víc zaujal Chevrolet Colorado Extreme. Je to prostě v továrně upravený pickup pro terénní využití. Opravdu velké terénní využití. Bez kompromisů. Takže to není jen tak nějaká legrácka s oplastovanými blatníky apod.
Je to terénní auto od předního nárazníku s velkým plechovým náběhem a s navijákem až po nástavbu na korbě, která nese náhradní kolo. Samozřejmě, že všechno je vytvořeno i pro oko, ale přitom se nezapomínalo na tu správnou funkci.
Tak například má auto velký šnorchl, zvětšenou světlou výšku, beadlocky na všech kolech, nosič nářadí na střeše, ochranu podvozku i velká a dobře dostupná oka pro vytahování nebo LED rampu na střeše pro přisvětlování.

Chevrolet Colorado Extreme

Chevrolet Colorado Extreme
Auto vypadá opravdu dobře. Škoda jen, že nevíme, jaký má pod kapotou motor, a že má automatickou převodovku. Do terénu se přece jen hodí víc ta manuální. Není také jasné, jak jsou řešené nápravy a uzávěrky diferenciálů, natož, jestli tenhle koncept někdy bude vyráběn.

Chevrolet Colorado Extreme