Článek
Ve středu jsme vám představili facelift modelu Forester [celá zpráva].
O den později Subaru vypustilo do světa i snímky svých dvou konceptů. Začneme tím, který nás zajímá více, i když k němu Subaru ukázalo méně fotek a žádné informace – Subaru Impreza 5-door Concept. Jak to vypadá, tak se nová impreza zbaví toho neustále posunovaného nehezkého designu. Subaru už konečně snad pochopilo, že s designem, který neustále za konkurencí zaostává o jednu až dvě generace, prostě neuspějí.

Subaru Impreza 5-door Concept

Subaru Impreza 5-door Concept
Subaru VIZIV Future Concept
Podívejte se dobře na tohle auto. Je možné, že zanedlouho ho uvidíte na silnicích. Možná ne v takovéto podobě, ale Subaru by jím mohlo vyřešit hned několik problémů, které má. Takže předně – emise. Koncept je totiž hybrid, který výrazně zeštíhlel. I když má pohon všech kol, nemá ta těžká kola a kardan, protože na zádi je elektromotor, zatímco přední kola pohání spalovací agregát.

Subaru VIZIV Future Concept
Druhý problém je absence menšího SUV či crossoveru. Něco menšího, než je Subaru Impreza. A tohle by byla odpověď.
Třetí problém je posun nejmodernější technologie konkurence. Kdejaká značka dnes už zkouší autonomní vozy. S čím ale může přijít Subaru, když jeho hlídá jen dvojice kamer s nízkým rozlišením. Subaru u konceptu ukazuje, že i jeho systém lze jednoduše rozšířit proto, aby auto dokázalo samo nejen parkovat, ale třeba i samo řídit na dálnicích.

Subaru VIZIV Future Concept