Článek
Nová verze sedí v portfoliu SUV od Bentley někde uprostřed mezi standardním osmiválcem, plug-in hybridem a dvanáctiválcem, včetně verze Speed. Ke standardnímu pohonu chce nabídnout sportovnější svezení.
Motor má stejné parametry jako výchozí model, jde o osmiválcový čtyřlitr se dvěma turbodmychadly. Nejvyšší výkon činí 404 kW, točivý moment dosahuje 770 Nm. Akcelerace na 100 km/h zabere 4,5 sekundy, maximální rychlost je 290 km/h.
Nový Continental GT Speed je nejdynamičtějším Bentley

Nejenže pohonné ústrojí včetně osmistupňové převodovky, výfukového systému a pohonu všech kol bylo speciálně přeladěno, ale i podvozek doznal podstatných změn. Standardem jsou aktivní stabilizátory využívající 48V síť, nový jízdní režim Sport poskytuje lepší zpětnou vazbu řízení, citlivější reakce na plyn nebo o 15 procent vyšší tuhost podvozku.
Vizuálně se novinka liší černě lakovanými kryty zrcátek, stejně zbarvenými ozdobnými lištami, 22palcovými koly. Má také zatmavené svítilny, větší spoiler, rozdělené oválné koncovky výfuku či písmeny S kolem dokola.
Nové Bentley stojí jen pár tisíc korun, má ale jen tři kola

Interiér může být čtyřmístný i pětimístný, liší se především díky sportovním sedadlům, plaketkám S či díky lánům alcantary s výrazným prošíváním. Přístroje sdílí grafiku s modelem Speed.
Cena pro český trh zatím není známa.