Článek
Tohle auto dostalo bodykit, který nebude vůbec levný. Mění totiž z karoserie hodně dílů. Opravdu hodně dílů a dělá z vozu něco úplně jiného. Dramatičtějšího. Nové nárazníky, kapota, prahy, difuzor, blatníky… Prostě hromada uhlíkového kompozitu, který není vůbec levný. Bohužel netušíme, jak moc bylo ušetřeno na hmotnosti vozu.

Bengala Ferrari F12 Caballeria

Bengala Ferrari F12 Caballeria
Ale vezměme si standardní auto, které má 1525 kg. Nedávno byla představena specialita Vitesse AuDessus se stoprocentní karoserií z uhlíkového kompozitu. Stála na výkonnější a odlehčené verzi F112tdf, která je proti sériové verzi o 110 kg lehčí. A Vitesse AuDessus bylo ještě o dalších 159 kg lehčí! Takže když řekneme, že auto Bengala Ferrari F12 Caballeria bude lehčí minimálně o sto kilogramů, určitě se nespleteme.

Bengala Ferrari F12 Caballeria

Bengala Ferrari F12 Caballeria
Cenu úpravy bohužel nevíme. Firma jen uvolnila informaci, že bude vyrobeno jen deset vozů. Všechny budou hotové do konce léta 2017. Ale řekněte sami. Je to nádhera, že?

Ferrari F12berlinetta (2012)